woensdag 3 juli 2013

Tag: 38 Beautyvragen

 
Vandaag een tag! Ik heb hem al op een paar blogs gezien en het leek me wel leuk om hem ook voor jullie te doen.
 


 
 
1. Hoe vaak was jij je gezicht op een dag?
Ik was mijn gezicht twee keer per dag, één keer 's ochtends, en één keer 's avonds.
 
2. Welk huidtype heb je?
Ik heb een vette huid, vooral in mijn T-zone.
 
3. Welke facewash gebruik je op dit moment?
Ik gebruik nu een facewash van de Hema.
 
4. Scrub je je gezichtshuid?
Ja, ongeveer één keer per week.
 
5. Welk merk gebruik je hiervoor?
Dr. Van der Hoog!
 
6. Welke dagcreme gebruik je?
Ik gebruik nu een dagcreme van YUth!
 
7. Heb je sproeten?
Ja! Heel veel, in de winter overal behalve mijn voorhoofd, maar die komen er in de zomer bij.
 
8. Gebruik je een oogcreme?
Nee, ik gebruik geen oogcreme.
 
9. Heb of had je last van acne?
Nee, dat heb ik gelukkig nooit gehad!
 
10. Welke foundation gebruik je op dit moment?
Ik gebruik geen foundation, maar wel een BB cream, namelijk die van Essence!
 
11. En welke concealer gebruik je?
Ik gebruik het Allround Concealer Palette van Catrice!
 
12. Weet je wat de ondertoon van je huid is?
De ondertoon van mijn huid is roze.
 
13. Wat vind je van valse wimpers?
Ik vind valse wimpers heel cool! Maar alleen voor speciale gelegenheden, en niet om dagelijks te dragen.
 
14. Wist je dat je je mascara elke drie maanden moet wisselen?
Ja, maar ik hou me er niet aan!
 
15. Van welk merk is je mascara?
Ik heb verschillende mascara's, maar ik gebruik de sexy curves van Rimmel het meest!
 
16. Sephora of MAC?
Sephora! Ik vind dat een veel leukere winkel, en ze hebben ook meer verschillende merken dan MAC.
 
17. Heb je een MAC-pro card?
Nee.
 
18. Welke tools gebruik je voor het aanbrengen voor je make-up?
Kwasten en mijn handen.
 
19. Welke primer gebruik je voor onder je oogschaduw?
Essence I Love Stage Eyeshadow Base.
 
20. En voor je gezicht?
Essence My Base primer.
 
21. Wat is je favoriete oogschaduwkleur?
Ik hou heel erg van nude kleuren!
 
22. Oogpotlood of eyeliner?
Eyeliner, absoluut!
 
23. Prik je vaak in je ogen met een oogpotlood?
Nee, toen ik ermee begon had ik dat wel verwacht, maar eigenlijk doe ik het bijna nooit.
 
24. Gebruik je minerale make up?
Nee.
 
25. Welke lipstick kleur is je favoriet?
Nummer 050 Princess Peach van Catrice.
 
26. En wat voor kleur lipgloss?
Geen, want ik houd absoluut niet van lipgloss!
 
27. Gebruik je liever budget merken of wat duurdere?
Budget!
 
28. Heb je er ooit over nagedacht om make-up lessen te nemen?
Nee, niet echt!

29. Ben je een beetje klungelig als je make up aanbrengt?
Was ik wel, nu gaat het wel wat beter, gelukkig!

30. Van welke celebrity vind je de make up prachtig?
Miley Cyrus! Eigenlijk vind ik alles aan haar prachtig!

31. Stel, je moet de deur uit, maar je mag maar één make up product meenemen, wat zou dat dan zijn?
Nagellak! Ik ben echt dol op nagellak!

32. Zou je het huis kunnen verlaten zonder make up?
Absoluut! Ik draag heel vaak geen make up.

33. Vind je dat je er zonder make up goed uitziet?
Nou, ik zie er zonder make up niet echt kaal uit, omdat ik het dus bijna nooit draag.

34. Wat is jouw favoriete blush op het moment?
Strawberry Frappucino 060 van Catrice.

35. Aan welke make up fout heb je echt een hekel?'
Verkeerde foundation of BB cream, loop je de hele dag rond met zo'n oranje hoofd! Echt geen gezicht.

36. Wat is, volgens jou, het beste make up merk?
Ik ben fan van Rimmel en Catrice, maar Catrice is meer budgetproof, dus ik denk dat ik daarvoor ga.

37. Houd je van felle of natuurlijke ogende make up?
Ik hou voor mezelf wel van natuurlijke make up, maar ik vind felle make up ook echt super cool!

38. En als laatste, wat vind je van make up?
Ik ben sinds kort echt dol op make up! Als mensen de producten goed gebruiken, kan het er echt fantastisch mooi uitzien!

Zo, dit was het. Ik hoop dat jullie het leuk vonden!
 


3 opmerkingen:

  1. Ik vint je blog egt stom.
    En lelijk want je heb neit moie foto
    Dus ik vint ht stom jou
    En lelijk
    Ik wi wel rejaksie oke
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen