dinsdag 2 juli 2013

Review: Essence All-In-One BB Cream

 
BB Cream's zijn helemaal hot de laatste tijd en Essence moest natuurlijk ook meedoen. De BB Cream zit al langer in het assortiment en er zijn al genoeg reviews over, maar ik wil mijn ervaring ook graag even met jullie delen.
 
 

 
 
 
Als eerste de verpakking, die meteen ook weer een minpunt is. De opening is best wel groot en de BB Cream lekt in de dop, waardoor hij behoorlijk vies wordt.
 
 
 
Nog een minpunt zijn de kleuren en de nummers, want 01 is een donkere oranje kleur terwijl 02 veel minder donker is en dus de lichtste kleur is. Essence had dus beter 01 en 02 kunnen omdraaien. Omdat ik niet echt een hele donkere huid heb ben ik voor nummer 02 gegaan en die kleur is ook perfect voor mij, maar twee lagen zijn er toch echt te veel en dan krijg ik het oranje 'barbie' gezicht.
 
Verder geeft de BB Cream een goede dekking en als je het samen met een concealer gebruikt, kan je heel goed je onzuiverheden verbergen. Hij voelt behoorlijk dik aan, maar dat irriteert mij niet echt. De BB Cream heeft een klein beetje geur, maar totaal niet storend.
De kleur is dus een beetje te oranje, dus voor sommige mensen is dit geen goede kleur, wat wel een minpunt is.
 
In verhouding met de prijs is dit een goede BB Cream, dus als je er is eentje wilt uittesten of gewoon niet veel geld wil uitgeven is dit een goeie BB Cream.
 
De Essence BB Cream kost €4,99 en is te koop bij Kruidvat.
 
 
 
 


1 opmerking: