zondag 14 april 2013

Review: Catrice Oogschaduws Nummer 460 + 480

Toen ik bij de Kruidvat was heb ik deze twee mooie oogschaduws uit de kortingsbak kunnen scoren. Ze gaan uit het assortiment dus kon ik ze meenemen voor €1,-
 

 
Het zijn twee hele mooie zomer kleuren, groen nummer 480 Kiwi Wonder, en geel nummer 460 John Lemon. De namen zijn ook zo ontzettend leuk, want Kiwi Wonder komt overduidelijk van Stevie Wonder en John Lemon van John Lennon.
 
De groene kleur kan je wat beter zien, omdat hij donkerder is, maar de gele is ook heel goed gipigmenteerd.
 
 

Je kan hier een hele mooie look mee maken, nou zou ik niet zo snel geel en groen opdoen naar school, maar als je naar een feestje gaat is het hartstikke leuk. 
Ik vind het jammer dat de twee kleuren weggaan uit het assortiment, want ik vind ze heel mooi. Ze zijn dus nog te verkrijgen in sommige kortingsbakken van de Kruidvat. Dus als je wilt hebben zou ik er snel heen rennen!
 
De oogschaduws kosten in de kortingsbak €1,- Normaal €2,79 en zijn te koop bij de Kruidvat. 


1 opmerking:

  1. Super leuk!! Ik zag laatst nog 1 John lemon in de kortingsbak liggen :)

    BeantwoordenVerwijderen