zaterdag 13 april 2013

Review: Catrice Allround Concealer Palette

 
Een tijdje terug heb ik het Catrice Allround Concealer Palette gekocht en heb ik hem getest, dus hierbij mijn review!!!
 

 
 
Het palette heeft vijf kleuren, 3 concealers en 2 correctors.
De groene kleur is om rode plekjes te verbergen, de roze kleur is voor wallen en de drie bruintinten voor puistjes.
Als je de groene of roze kleur gebruikt zie je duidelijk groen of roze op je gezicht, dus doe ik er nog een huidskleurige kleur overheen. De middelste kleur, de donkerste bruin, is voor mij te donker, dus dat is wel jammer. Veel mensen zeggen dat het zonde is dat ze voor dat geld wel die vijf kleuren betalen, maar misschien was het ook wel evenveel geweest als ze die kleur er niet bij hadden gedaan, en nu heeft iedereen er wat aan.
 
Puistjes werk ik weg met groen en met een huidskleur erover heen, en dus niet alleen de huidskleur. Gewoon omdat ik vind dat het dan beter dekt.
 
 
Het enige minpuntje dat ik kon vinden is dat hij bij je ogen erg snel in je lijntjes trekt. Verder is het een prima palette!

Veel mensen zijn erg tevreden over dit palette en daar hoor ik zeker bij! Hij dekt heel goed en werkt veel onzuiverheden goed weg. De roze voor de wallen werkt ook heel goed en je hebt maar weinig nodig bij gebruik. Wel zijn de bakjes erg klein en gaat hij dus best snel op, maar voor dat geld koop ik graag een nieuwe!
 
Zoals je ziet dekken ze prima! De vierde kleur kan je niet zo goed zien, omdat die het beste bij mijn huid past. De lichtste kleur is echt heel licht hij lijkt wel wit, en de donkere kleur ziet er eigenlijk hetzelfde uit als in het doosje. De substantie is heel romig en makkelijk om uit te smeren. Je kan concealer aanbrengen met je vingers, of met een concealerkwast. Daar hebben ze geen budget versie van, maar Hema heeft hele fijne kleine oogschaduw kwasten die je daar goed voor kan gebruiken voor een paar euro.
 
Het palette kost €3,59 en is te koop bij de kruidvat.

 




1 opmerking: