zondag 7 april 2013

Review: Oriflame Tender Care Protecting Balm

Het is het meest verkochte product van Oriflame, het Tender Care Protecting Balm potje! Hij wordt ook wel het 'wonderpotje' of het 'roze potje' genoemd. Het potje is er in vijf geuren: Naturel, kers, amandel, kokos en caramel. Ik heb hem laatst gekocht en getest, benieuwd wat ik er van vind? Lees snel verder!
 
 
 
Het Tender Care Protecting Balm potje wordt ook wonderpotje genoemd, omdat het niet alleen een lipbalm is, maar je hem overal op kan smeren. Vooral op droge plekjes werkt hij ook goed.
 
Als je het doosje openmaakt, zie je een mooi schattig potje. De zalf zelf is een beetje geel achtig, maar als het op je huid zit is het doorzichtig. Ik smeer het elke avond en ochtend op mijn lippen en het werkt fantastisch! Mijn lippen zijn erg droog en dankzij deze balm zijn ze een stuk zachter.
 
Hij kost €9,95 en is te koop op Oriflame


34 opmerkingen:

  1. Hoe duur is deze balm?
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze balm is 9,95 en is te koop op http://nl.oriflame.com/

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. zijn ze niet in winkels te koop?
      en is dit niet heel duur voor zo'n klein potje?

      Verwijderen
    2. Nee, ze zijn niet in de winkels te koop.
      Tjah, dat is voor iedereen anders het ligt eraan hoeveel geld je uit wil geven voor zo'n potje, maar qua kwaliteit is hij heel goed en zeker het geld waard.

      xx

      Verwijderen
    3. Oké dankjee!
      ga je nog meer posts plaatsenn>?
      alsjeblieeft?

      Verwijderen
    4. Ik wil wel meer posts gaan plaatsen, maar ik weet niet of ik het ga redden met school. Ik zal mijn best doen (:

      xx

      Verwijderen
  3. Hooi,

    Ik zie dat je net bent begonnen met bloggen.
    maar ik had een vraachje.
    welke nagelakjes zein het beste?
    want ik wil niet te veel gelt kwijt zein maar
    ik wil wel een goet lakje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet niet precies wat je budget is, maar lakjes van Rimmel zijn mijn favoriet, die zijn te koop bij de Kruidvat en DA voor 4,95.
      Als je het nog goedkoper wil zijn de lakjes van Catrice ook goed, die kosten 2,95 en zijn ook te koop bij de Kruidvat.

      xx

      Verwijderen
    2. hooi,

      ik vint rimel wel iets te duur.
      maar die andere ga ik dan mischien kopen.
      maar zein er ook nog goetkopere lakken?
      en ik weet niet wat de kruitvat is.
      ik heb wel een etos maarik weet niet of daar rimel
      of catrice zijn.

      groetjes

      Verwijderen
    3. Oke, Bij de Kruidvat verkopen ze ook Essence, maar ik ben daar niet zo'n fan van. De Kruidvat is net zoiets als de Etos.
      Bij Etos verkopen ze Miss Sporty nagellakjes en die zijn 2,50 of 3,-

      Neem ook een kijkje op deze site: manontekeningen.blogspot.nl

      xx

      Verwijderen
    4. ik heb ook een blog.
      daar moet je op kijken!
      het gaat over zingen.
      groetjes melanie

      Verwijderen
    5. Ik wil wel op je site kijken, maar je hebt er niet bij gezet hoe die heet?

      xx

      Verwijderen
    6. is dat tekenblog ook van jouw?
      goet zeg joun tekeninen.
      oke ik zal eens vragn aan mein moeder of ze
      de kruitvat kent

      melanie

      Verwijderen
  4. je kan wel op mijn naam kliken
    wil je aboneren?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 14 hoeso?

    groetjes melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sorry, ik zet mijn naam en adres niet op internet.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik denk dat je blog heel leuk wordt
    als je wat meer hebt gepost :)
    vind hem nu al tof!!!

    succes
    x Alinde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Moet je bij face-masks letten op verschillende huidtypen?
    want ik heb er 1 van de action, (peel off) die altijd heel erg jeukt en prikt in mn ogen.
    Maar ook een van de etos, en die werkt wel en jeukt niet.
    ik weet niet of het aan de kwaliteit ligt of aan de huidtypes die voor het masker
    bedoelt zijn....

    HELP! ik heb dit al aan meerdere bloggers gevraagd maar die hebben geen antwoord....
    ik ben radeloos!!!

    XX Fabienne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bij face-masks moet je soms wel opletten, want als je een droge huid hebt, is het niet verstandig om er één voor de vette huid te nemen, omdat dat masker juist wat droger is.
    Ik denk niet dat het bij jou aan je huidtype ligt en welk masker je neemt. Het kan zijn dat je allergisch bent voor één van de ingrediënten en dat het ingrediënt niet in het maskertje van de etos zit.

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kijk, alle bloggers geven zo'n dom antwoord!
      Wat kan ik hier nou mee?
      Iets duidelijker?!?!?!?

      Fabienne

      Verwijderen
    2. Geen action maskertjes meer kopen, want daar zit iets in waar je huid niet tegen kan.

      xx

      Verwijderen
  10. Beste Soophjuh,

    Ik heb een vraagje.
    Kun je misschien vertellen wat het beste helpt tegen puistjes?
    Ik heb alles al geprobeerd en bij heel veel beauty blogs gevraagd maar het helpt allemaal niet!
    Ik ben zelfs bereid een of ander vervelend masker op te doen als het helpt. :p

    Ik hoop dat je me kan helpen!

    Groetjes Lars

    BeantwoordenVerwijderen
  11. O en btw,
    Iedereen zegt dat ik niet mag scrubben omdat het te agressief is en dan krijg ik littekens en dat wil ik totaal niet..

    Lars

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Scrubben kan wel, maar dan wel met een gezichtsscrub en niet een body scrub, omdat in een bodyscrub grotere stukken zitten en de huid van je gezicht heel gevoelig is.

      Bij de action hebben ze speciale patch voor op je puistjes die ze uitdrogen, dat kost ongeveer één of twee euro. Er zitten grote en kleine patch in. Ik heb het zelf nooit gebruikt, maar ik hoor er erg goede dingen over.

      Als je een maskertje wil gebruiken neem dan een klei masker, die droogt de puistjes ook uit, en werken daar gewoon het beste voor.
      Ik hoop dat je er wat aan hebt.

      xx

      Verwijderen
    2. Ik ga het binnenkort meteen proberen! ik zal je laten weten of het is gelukt! Echt heel erg bedankt! deze tip heb ik nog niet eerder gekregen dus ik heb er vertrouwen in! welk merk masker raad je me aan?

      Groetjes Lars

      Verwijderen
    3. Dokter van der Hoog heeft hele fijne maskers ! Te koop bij Kruidvat en Etos.

      xx

      Verwijderen
    4. Ik ben vergeten te zeggen dat je een hele leuke blog hebt! Haha :) je hebt zelfs jongens als fans! :p
      M'n zus had nog een moddermasker dus die heb ik gelijk opgedaan! ( ja iik heb eerst gewassen met warm water) :p en het was een heel fijn masker, achterop stond, meteen zichtbaar...en dat is het ook1 mn huid is helemaal zacht en heb ook even haar gezichtsscrub gebruikt en gaa tnu al goed! die rode vlekken zijn nauwelijks meer te zien! ik heb wel van die porie neus strips ofzo maar kan je die oo kop puistjes plakken?

      Doeii xxxxxxx Lars

      Verwijderen
    5. Poriënstrips zijn er om je poriën leeg te maken, en zijn dus niet geschikt voor puistjes, ik zou ze gewoon voor je neus gebruiken (: Bedankt !

      xx

      Verwijderen
    6. oh oké :)
      Dankje voor de info!
      xx

      Verwijderen
  12. Hoi
    wil jij misgien een film doen hoe ik kan sien
    hoe jij meek up o doet?
    want ik wil graag prinsessen meek up.
    ik ben al heel goet aan het oevenen met meekuppen
    maar prinses lukt me niet goet
    ik vind prinses doornroosje mooi gemeekut
    veel liefs Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hee sooph,
    Je Blog word al heel mooi!!
    Ik hou van je !
    XXXX Je beste vriendinnetjee Manon

    BeantwoordenVerwijderen